Waardering van Breuklander Mondzorg+, locatie Kootwijkerbroek - Kootwijkerbroek op 12 juni 2017

5.2

Zo graag wil ik 2 x per jaar controle en aansluitend behandeling door de tandarts. Steeds moet ik 2 afspraken maken. Omdat het echte werk door een hygienist moet worden gedaan. het maakt me radeloos dat ik ondanks dagelijks onderhoud van mijn gebit toch keer op keer die 2e afspraak moet maken.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Breuklander Mondzorg+, locatie Kootwijkerbroek - Kootwijkerbroek

Geachte heer/ mevrouw,

Graag kom ik met u in contact om te horen hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. U zou ons enorm helpen als u mij persoonlijk een berichtje stuurt zodat ik met u in contact kan komen?

Alvast hartelijk dank voor uw feedback. Contact kan via kantoor@breuklander.nl

Met vriendelijke groet,
Mirjam Vijge, praktijkmanager
Breuklander mondzorg+

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breuklander Mondzorg+, locatie Kootwijkerbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.