CDC Complete tandzorg

Tandartsenpraktijk

De Rijn 1 5684 PJ Best

Waardering van CDC Complete tandzorg - Best op 23 oktober 2016

Gebitsaandoeningen

Na een gladde korte intake bij wat achteraf de eigenaar blijkt te zijn, werd ik min of meer onder druk gezet om meteen te beslissen wel of niet een prothese. De (1e) begroting die ik kreeg kwam overeen met het bedrag wat de intaker genoemd had, alleen werd er zo goed als niets vergoed door de zorgverzekering. Na een half jaar rondlopen met een noodprothese zou eindelijk de "echte" prothese gezet worden maar tot mijn verbazing kreeg ik daarvoor nog een aparte rekening. Daarover was me niets verteld tijdens de intake. Ik kwam immers voor een prothese dus waarom zou ik een begroting krijgen waarbij alles behalve deze prothese inberekend zit. Ik heb er een klacht over ingediend maar kreeg alleen een bla bla antwoord dat de nieuwe prothese niet bij het 1e behandelplan was inbegrepen en dat ik getekend had voor akkoord. Ik ben een leek en snap niets van al die tandartstermen in de begroting dus ik ging er vanuit dat het oke was. Als ik het had geweten van tevoren was ik nooit akkoord gegaan. Het komt er op neer dat ik nu na meer dan een jaar nog steeds rondloop met een noodprothese die veel te los zit want ik weiger om nog een rekening van 600 euro te betalen voor een prothese die mijn inziens al in de 1e begroting berekend had moeten zijn. Hele verkeerde voorlichting dus!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CDC Complete tandzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.