Waardering van CDC Complete tandzorg - Best op 9 januari 2017

2.0
  • Gebitsaandoeningen

Op de website staat: "kosteloos adviesgesprek" en "Tijdens het adviesgesprek staan uw wensen centraal". Nou de wensen van de klant staan allesbehalve centraal. Het hele proces is gericht op het maken van een behandelplan; ongeacht je specifieke vraag. Voorafgaand aan het gesprek moet je al verplicht een overeenkomst tekenen en verplicht een röntgenfoto laten maken. Pas na lang aandringen kreeg ik een 'vrijblijvend' adviesgesprek zonder handtekening en foto. De tandarts in kwestie vroeg niet wat ik wilde maar gaf meteen aan dat hij eigenlijk niets kon betekenen zonder foto. Met veel moeite nam hij kort een kijkje en gaf hij weinigzeggende algemene indruk. Uiteindelijk zei ik zelf maar wat mijn specifieke vraag was, nl composiet facings. Zijn reactie was "Wij doen hier bij CDC alleen porceleinen facings". Foto's en handtekening bleken dus totaal onnodig te zijn! Ik heb mijn feedback mondeling aan de balie en tandarts aangegeven en toegelicht maar dit leidde alleen maar tot nog meer inhoudelijke argumenten; mijn visie als klant deed er eigenlijk niet toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CDC Complete tandzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.