Waardering van Dental Clinics Rolde - Rolde op 25 februari 2014

4.7

Te veel voor niks naar de praktijk geweest, ze maken verkeerde afspraken. Behandeling moet vaak over. Er wordt ook slecht geluisterd. Ik baal enorm van deze praktijk.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Rolde - Rolde

We betreuren het om op ZorgkaartNederland te moeten lezen over de ontevredenheid van één van onze cliënten. We hadden het één en ander graag met deze meneer of mevrouw besproken, zodat wij de kans hadden gehad om onze service en werkwijze te verbeteren. Er wordt binnen onze praktijk namelijk gestreefd naar een goede kwaliteit en klantvriendelijkheid. Echter, er worden ook binnen onze praktijk fouten gemaakt. En daar leren we graag van. We moedigen onze cliënten daarom altijd aan om klachten of suggesties voor verbeteringen te melden, zodat we er iets mee kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Rolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.