Waardering van Dental Clinics Rolde - Rolde op 29 augustus 2013

Via een heupoperatie in het Wilhelminaziekenhuis te Assen, waar ik voortreffelijk ben geholpen en behandeld, kom ik bij Centrum Mondzorg te Rolde, voor het verwijderen van een aantal tanden in de bovenkaak en een kleine kies. Boven krijg ik een plaatprothese en beneden worden twee implantaten geplaatst. Ik ben uitstekend geïnformeerd omtrent mijn behandeling; een duidelijk behandelplan/begroting opgemaakt. De behandeling door de tandarts, mondhygiënisten en de tandtechnicus was in één woord geweldig. Ik heb totaal geen pijn gevoeld. Alle medewerkers, die ik heb ontmoet -inclusief de receptionist(es)- zijn vakbekwaam en prettig in de omgang. Je voelt je hier thuis! Aan vrienden en kennissen -ja aan iedereen- kan ik dit Centrum aanbevelen. U zult er beslist geen spijt van krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Rolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.