Centrum Mondzorg Waalre

woensdag
donderdag

Waardering van Centrum Mondzorg Waalre - Waalre op 11 augustus 2016

Overige aandoeningen

Door eigen tandarts doorverwezen naar mondzorg Waalre waar ik in de uiterst bekwame en zorgzame handen van dr. Henk Eijsbouts kwam. Zo ervaren en wetend waar hij over praat, hij heeft op pijnloze manier mijn verstandskies getrokken, echt geen sinecure, want was niet doorgekomen en ik zag er enorm tegenop. Henk Eijsbouts praat tegen je terwijl hij bezig is en stelt je gerust, daarna de overige tanden omdat een prothese onherroepelijk nodig was. Echt een klasse tandarts en Implantoloog, geen verkeerd woord over te zeggen. Hij bespreekt alles met je, de voor en tegens en wat de kosten zijn, heb je geen geld dan zoekt hij een andere weg. Zijn crew, te noemen in mijn geval tandprothetica Robin en Erik de tandtechnicus, hebben samen met de heer Eysbouts voor een fantastisch mooie bovenprothese gezorgd, de prothese is zo mooi  dat de tanden niet van echt te onderscheiden zijn, daarlangs is het klikgebit onder vervangen, het klikgebit zit stukken beter als het vorige klikgebit. Dit team heeft ervoor gezorgd dat ik een blij mens ben, blij met klikgebit en bovenprothese, en dat had ik nooit durven denken. Lieve mensen, heel veel dank, want ik was niet bepaald een makkelijke patiënt, hulde aan dr. Eijsbouts en zijn team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum Mondzorg Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.