Waardering van Centrum voor Mondzorg Stella Maris, locatie Den Haag - Den Haag op 8 mei 2018

2.2
  • Gebitsaandoeningen

De tandarts is niet bereikbaar in een noodgeval. Ook hoor ik geen bandje van aan of afwezigheid, alleen welkom met "Tandzorg Stella Maris locatie Den Haag". De telefoon wordt gewoon niet opgenomen.  Het kan niet zo zijn dat een patiënt niet gehoord wordt met zijn probleem. Al drie keer gebeld en ook gemaild maar je ontvangt geen antwoord. Voor het grote probleem met mijn kies begon afbrokkeling) werd gezegd dat hij er vrijdag pas weer was. Ik ging donderdag namelijk weg met vakantie. 's Avonds begon het probleem, stuk kies afgebroken had voorkomen kunnen worden als ik meteen terecht had gekund. Je staat bij gewoon met lege handen. Mijn vertrouwen en geduld in deze praktijk helemaal weg. De zorg op zich is altijd voldoende geweest maar de service en bereikbaarheid is nooit echt een voorspelbare factor geweest helaas. Dit is nu de druppel, als je hem nodig hebt is hij er gewoon niet. Noodgedwongen heb ik me in moeten laten schrijven bij een andere tandarts. Ik werd keurig behandeld, goed te woord gestaan en meteen een afspraak. Inschrijving werd per telefoon geregeld. Zo hoort het.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum voor Mondzorg Stella Maris, locatie Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.