Waardering van Centrum voor Mondzorg Stella Maris, locatie Den Haag - Den Haag op 10 november 2016

4.3
  • Gebitsaandoeningen

Deze tandarts komt zijn afspraken niet na. Heb helaas onlangs voor een dichte deur gestaan. Zonder op een goede manier hun patiënten af te bellen zijn ze ineens gesloten. Daarna verschillende keren gebeld en gemaild. Excuses voor dit voorval zijn er echter nooit gekomen. Het was mijn schuld dat ik een vrije dag had opgenomen en dat ik er niet van op de hoogte was dat mijn afspraak niet door zou gaan. Ik ben verschillende keren zeer onvriendelijk te woord gestaan door de medewerkers van Stella Maris.Met de behandeling bij Stella Maris is niet veel mis. De tandarts en zijn assistent spreken gebrekkig Nederlands, wat de communicatie niet ten goede komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum voor Mondzorg Stella Maris, locatie Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.