Waardering van Clinias Kliniek voor Tandheelkunde - Breda op 19 augustus 2013

8.8

Ik zou ook met gemak een tien kunnen geven. Deze tandarts is echt een ontdekking, een wonder. Toen ik twee maanden geleden voor de eerste keer van haar vandaan kwam moest ik een traantje wegpinken. Van vreugde. Het kan dus echt, ze bestaan. Een tandarts die luistert, niet oordeelt, zegt wat ze gaat doen voordat ze begint, me mee laat kijken en uitlegt wat ik zie. Ze denkt mee, komt met oplossingen, is correct, snel en eerlijk. En een prettig declaratiesysteem. Geen gedoe met bonnetjes en eigen administratie, ze declareren direct aan de zorgverzekeraar. Ik raad iedereen die ontevreden is over zijn huidige tandarts meteen over te stappen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Clinias Kliniek voor Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.