Waardering van Clinias Kliniek voor Tandheelkunde - Breda op 24 mei 2020

3.5
  • Gebitsaandoeningen

Niet naar tevredenheid geholpen mijn minimale tandschade werd een andere vorm en stand dikke composiet voortand. Een verfijnde reparatie had veel beter gepast bij deze minimale schade.Voorgaand aan behandeling werd niet gecommuniceerd over het eindresultaat? Niet gevraagd naar mijn wensen en mogelijkheden evenals nazorg? Toen ik naar de behandeling mijn onvrede kenbaar maakte over de te dikke voortand vorm werd dit voornamelijk genegeerd en enkel een nieuwe begroting voorgesteld i.p.v. garantie/service aan te bieden? Mijn voortand die minimale schade vertoonde werd maximaal bewerkt met composiet? Een dikke tand die niet overeenkomt met mijn naast gelegen tand? En max gedeclareerd? Doordat mijn vragen steeds onbeantwoord bleven en ik mij grote zorgen maakte over hoe of wat ze nu precies met mijn tand had gedaan heb ik advies ingewonnen bij andere behandelaar die beoordeelde haar werk als vluchtig slordig en grof. Patiënt blijft achter met niet omkeerbare ingreep naar natuur tand. Help!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Clinias Kliniek voor Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.