Waardering van De Gebitskliniek - Sliedrecht op 25 augustus 2017

9.5

Door de uitstekende interpretatie en het voor 100 % aanhoren van mijn klachten ben ik laaiend enthousiast over de Gebitskliniek en wil dat laten weten. Enige weken geleden had ik een afspraak gemaakt om informatie te krijgen over het inbrengen van een kunstgebit. Dit is bij mij niet zo eenvoudig. Ik heb (helaas) 2 keer kanker gehad, bestraald, Prednison nog dagelijks. Door die omstandigheden is mijn gebit erg slecht geworden. Dat vond de tandarts, die mijn gebit ook, maar zij durfde het niet aan om een gebit te plaatsen. Het zou te veel problemen opleveren gezien mijn achtergrond. Zij adviseerde mij om naar de afdeling bijzondere tandheelkunde in het Erasmus te gaan en hen te laten kijken. ze zou haar bevindingen doorsturen>>>sorry, dat ik haar naam niet weet!  Op vrijdag 24-8 ging ik weer op controle naar Sliedrecht en vertel de huidige situatie. Toen mijn pijnlijk kiezen ter sprake kwamen, werd er even overlegd en werd ik onmiddellijk geholpen. Dus>> zonder zere kiezen op vakantie.>> Wat een service. Pure Klasse.

Bent u of werkt u voor De Gebitskliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.