Waardering van De Gebitskliniek - Sliedrecht op 7 mei 2018

2.7

Als klant niet serieus genomen na een klacht mbt eerdere behandeling voortand 4 maanden geleden. Daarin zou mij verteld zijn dat ik een keuze had mbt het materiaal waarmee gewerkt gaat worden. Dat is absoluut niet gebeurt want dan had ik voor het beste gegaan aangezien ik zeer precies ben en zeker als het mijn tanden betreft. Ik werd niet geloofd, dit was mij wel verteld volgens deze dame. Nu, na 4 maanden (!) laat er wat los en is het geheel verkleurd. Mij wordt letterlijk verteld 'dat het geheel afhankelijk is wat ik er mee doe, met mijn voortand'. Wat denkt u zelf mevrouw de assistente? Eten, drinken en 3x per dag poetsen. En dan mag het na 4 maanden verkleurd zijn en loslaten? Dat lijkt mij toch niet. Ik zoek voor het herstel van deze 'behandeling' een praktijk die mij als klant serieus neemt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Gebitskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.