De Kiezel, centrum voor tandheelkunde

Tandartsenpraktijk

Kokkel 22 1723 HX Noord-Scharwoude

9 resultaten voor je selectie:

21 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt gehoord bij het maken van een afspraak. Tandarts is vriendelijk en geeft goede uitleg. Moderne praktijk, vriendelijke receptie.

9.7
18 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Super geholpen door zeer vriendelijke en vlotte mensen . Veel aandacht voor de cliënt .Muziekje erbij helemaal top lachend weer naar huis .

16 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Implantaat geplaatst, uitstekende begeleiding en uitvoering. Gister controle eigen tandarts en vertelde hem dat ik nog 1x controle krijg voor implantaat.Welk implantaat? vroeg hij. En hij gaf toe,...

8.2
16 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Verstandkies getrokken, goed geinformeerd gerustgesteld. Fijne behandeling! Jos Deurloo is een echte vakman!

7.7
21 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Hele aardige tandarts Jos Deurloo een vakman. Heel aardig en behulpzaam team. Aanbeveling voor iedereen.

13 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de praktijk bezocht voor een inplantaat.Ik ben erg tevreden.Keurige behandeling en goede service.

8.7
1 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Lang niet naar een tandarts geweest, maar wat een verschil met mijn vorige tandarts. Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, en goede behandeling. Van harte aanbevolen

9.7
15 februari 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Jammer van de zwakke administratieve en communicatieve aspecten. Want de gebitsafdruk die mijn tandarts persoonlijk had afgeleverd, is hier wekenlang zoekgeraakt. Verder bleek uit een geruime tijd...

8.3
20 juni 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Netjes, schoon, en hele aardige vakkundige mensen Ze doen precies wat je vraagt en zijn ook nog eens heel geruststellend. Ook zit er uitstekende kinderen tandarts mevr. Kinkenier

9.3

Filters