Waardering van De Ossenburg Tandartsen Wapenveld - Wapenveld op 11 september 2014

4.0
  • Gebitsaandoeningen

Deze tandartsenpraktijk levert geen kwaliteit, ben jarenlang slecht behandelt blijkt nu achteraf het geval, nu ik bij een nieuwe tandarts zit, als burger weet je van niks en denk je goed behandelt te worden, mijn gebit moet nu grondig gereviseerd worden, ik ben op zijn zachts gezegd niet blij met deze kwaliteit van zorg... Er is bij deze praktijk niet volledig amalgaam verwijdert bij lekkende vullingen, en composiet niet goed aangebracht, en contactpunten missen, kortom geen goede zorgverlening!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Ossenburg Tandartsen Wapenveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.