De Schans Tandartsen

Tandartsenpraktijk

Lammenschansweg 15 A 2313 DH Leiden

Waardering van De Schans Tandartsen - Leiden op 20 juni 2018

Gebitsaandoeningen

Hallo, ik was echt bang om naar de tandarts te gaan, ik heb mijn vriendin zelfs de afspraak laten maken. 1e afspraak werd ruim de tijd voor me genomen en alles ging heel rustig. Even kijken een paar foto's maken en vooral het vertrouwen krijgen. Dat was allemaal gelukt en ik had daarna een afspraak gemaakt voor de behandeling. 1e behandeling gelijk 3 kiezen trekken, dat was nog geeneens het ergste want het ergste vond ik me mond open doen maar die stap hadden we al gedaan. Vol vertrouwen en heel veel spanning ben ik erheen gegaan. De 3 kiezen waren er heel snel uit en het viel me allemaal super mee! Goeie info mee gekregen over hoe en wat omtrent het genezen. Ik had ook geen na pijn ofiets, nergens last van gehad. Paar hechtingen erin en die lossen vanzelf op helemaal super. Gelijk de volgende afspraak gemaakt want helaas voor mij moest er nog wel wat meer gebeuren. Nu gister de 2e sessie gehad. Weer 3 kiezen laten trekken. Weer heel veel spanning want ik dacht dat het alleen maar erger kon aangezien ik er de vorige keer totaal geen last van heb gehad. Uiteraard de zelfde lieve tandarts en gelukkig ook de zelfde lieve assistent! Dat was iets wat ik wel "belangrijk" vond omdat me angst toch ook een groot deel schaamte is. Ook deze behandeling ging vlekkeloos! En ik ging weer lachend de kamer uit met een paar kiezen minder. Ik heb uiteraard weer een nieuwe afspraak gemaakt want alles word helemaal opgeknapt en weer netjes gemaakt. Ik kan echt zeggen dat het meevalt om naar de tandarts te gaan, ik ben over me angst heen en wou dat ik dit eerder had gedaan. Ik kan iedereen deze praktijk aanbevelen. Mijn kinderen en vriendin gaan hier ook naar toe. Iedereen is super relax, ze nemen de tyd voor je, zorgen echt goed voor je! Ik wil jullie echt bedanken! Vooral Babette  Kortweg-Vissers ( super lieve tandarts) en janneke van Musscher (super lieve tandarts assistent)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Schans Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.