De Utrechtse Tandartspraktijk

Tandartsenpraktijk

Bernadottelaan 11 3527 GA Utrecht

Waardering van De Utrechtse Tandartspraktijk - Utrecht op 8 september 2019

Sinds wij bij deze tandarts zitten heb ik geen last meer van mijn gebit ook hebben zij de juiste behandeling toegepast. De medewerkers zijn top en denken mee om bijv behoud van een kies dat een wortelkanaalbehandeling heeft gehad en adviseren om een kroon vulling te plaatsen zodat het uiteindelijk niet barst waardoor je het kwijt kan raken en de behandeling weg gegooid geld is. Ik ben door vorige tandartsen in totaal 4 kiezen kwijt geraakt die elke een wortelkanaalbehandeling Hebben gehad. Mij is nooit geadviseerd om een kroon vulling te plaatsen. zelf komen wij niet uit Utrecht maar uit Soesterberg .. Na vele tandartsen te hebben gehad komen zij niet in de buurt van deze tandartsen. Het is een zekere aanranding voor mensen met een probleemGebit.. Het sfeer is stylevol en mooi een warme tandarts..

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk De Utrechtse Tandartspraktijk - Utrecht

Dank voor uw mooie waardering, daar doen we het voor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Utrechtse Tandartspraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.