Waardering van Dental Clinics Alkmaar - Alkmaar op 21 februari 2018

• Verstandskiezen trekken

Tijdens de controle kenbaar gemaakt dat ik een kies verdacht van een sluimerende ontsteking de desbetreffende tandarts F. Verburg nam de tijd om te kijken, stelde goede gerichte vragen en maakte foto's samen kwamen we tot de conclusie dat er geen andere mogelijkheid was dan de kies eruit te halen deze was al een keer afgebroken en een paar keer gevuld. De extractie was inclusief de verdoving zonder enige pijn en zeer zorgvuldig en rustig verwijderd ze stelde me tijdens de behandeling op m'n gemak en legde stap voor stap uit wat ze ging doen. Daar ik altijd vrij bang was voor een tandarts bezoek ga ik er nu lachend heen. Buiten de vakbekwaamheid en goede zorg van de tandartsen in de praktijk alsmede de uiterste vriendelijkheid van de overige medewerkers in de praktijk beveel ik Dental Clinics in "De Mare" te Alkmaar ten zeerste aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.