Dental Clinics Almelo

8:00 - 20:00
woensdag
donderdag

136 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
7 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Uitleg is altijd volledig, afspraken verlopen soepel, heel vriendelijk personeel, alles naar wens!

9.8
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Prettig, zorgzaam, ervaren en goed personeel.

30 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De verwarming staat altijd heel hoog. Ik heb het altijd al heel erg warm als ik naar de tandarts ga, maar de temperatuur helpt ook niet erg mee. Maar wel heel prettige tandarts en preventie-assistent.

28 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Fijne praktijk. Professioneel en toch gemoedelijk. Makkelijk om een afspraak te maken. Selin heeft me nauwkeurig, precies en pijnloos behandeld.

22 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel erg tevreden. Soren is erg professioneel. Ik heb geen verbeterpunten. 100% aan te bevelen.

15 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Persoonlijke benadering. Behandeling soms wat gevoelig. Voldoende tijd. Wel lange wachttijd op een afspraak.

8.7
9 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Doen hun best om afspraken te combineren. Nauwelijks wachttijd voor de behandeling. Vragen regelmatig of het goed gaat.

1 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Prima centrum, nette en vriendelijk medewerkers. Afspraken worden digitaal gedeeld en tijdige meldingen , erg prettig.

28 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben er al jaren,bij Dentalclinics , sinds dat tandarts Braakman daar nog was ( hij is nu met pensioen) maar ik ben wel gebleven , de afspraken gaan goed, je wordt er netjes behandeld, zonodig word...

9.5
27 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Super behandeld en erg blij met het resultaat van de nieuwe kronen

20 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden met de behandelingen die ik krijg. Ik word altijd netjes geholpen.

20 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben vorige week woensdag geweest en ze kwamen er achter dat ik een ontsteking heb dit kan pas morgen dus een week later verholpen worden. Ik leef al een week op ibrufen 600 plus ibrufen 200 en...

Reactie van/namens Dental Clinics Almelo - Almelo

Bedankt voor uw beoordeling. Doordat uw naam er niet bij staat is het voor ons lastig na te gaan waarom u pas later geholpen kon...
7.0
6 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Een keurige praktijk met professioneel en vriendelijk personeel. De tandarts Thomas is zeer duidelijk in zijn uitleg en handelen en bij hem voel je je als patiënt in goede handen.

8.7
6 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Prima allemaal. Maar 1 manco, ik kan het nauwelijks betalen terwijl zorg betaalbaar moet blijven.

Reactie van/namens Dental Clinics Almelo - Almelo

Bedankt voor uw beoordeling. We hanteren de tarieven die door de overheid zijn vastgesteld. We begrijpen dat de kosten voor...
7.5
6 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik zou niet weten wat mij betreft er nog verbetert zou kunnen worden , dit geld voor zowel de mondhygieniste als de tandarts . Ook aan de receptiebalie wordt je prima geholpen .

16 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Prettige tandarts die je persoonlijk benadert en die je ook kent.

8.6
9 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het personeel is vriendelijk en deskundig.De afspraak was snel gemaakt en de behandeling was uitstekend.

9.2
3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel erg bang voor de tandarts ,maar Thomas stelt mij gerust en legt alles goed uit ,heel geduldig en duidelijk

7.5
2 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Goede voorlichting ook wat betreft het gebit in de toekomst. Er wordt geluisterd en ook naar gehandeld.