Dental Clinics Assen

8:00 - 16:30
zaterdag
Gesloten

Waardering van Dental Clinics Assen - Assen op 5 april 2017

Geen klantvriendelijk en klantgericht ontvangst. Baliemedewerker zat op een andere plek dan waar cliënten zich kunnen melden, maar bleef zitten en ik werd vanaf die plek toegesproken. Kwam onplezierig over. Daarnaast was ik een nieuwe cliënt die had aangegeven bang te zijn voor de tandarts maar daar werd door de tandarts geen aandacht aan besteed. Ook niet toen ik het nog een keer vertelde. Sterker nog, tijdens de controle werd er vooral in tandartsjargon gesproken. Gaf mij geen goed gevoel. Ik heb netjes in een mail verwoord dat ik overstap naar een andere tandarts en de reden waarom. Is helaas niet op gereageerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Assen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.