Waardering van Dental Clinics Bergschenhoek-Parkzoom - Bergschenhoek op 6 juli 2018

• Kaakaandoeningen

Ik ben niet tevreden, wanneer je  een paar minuten te laat bent, je moet betalen voor de gemiste afspraak.De behandelingen zijn gericht op efficentie en geldverdienen. Het is zakelijk

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Bergschenhoek-Parkzoom - Bergschenhoek

geplaatst op 13 juli 2018

Dank u wel voor uw beoordeling. We hopen dat u uw klacht ook besproken hebt met de praktijk want we doen er altijd alles aan om de beste zorg te bieden en vinden het vervelend als u ergens niet tevreden over bent. Voor uw afspraak reserveren we een behandelkamer en tijd van één of meerdere behandelaars. Als u een afspraak maakt dan rekenen wij daarom op uw komst op het afgesproken tijdstip want we streven ernaar zo goed mogelijk
op tijd te werken. Ook vinden wij het jammer dat u de indruk heeft dat het alleen om geld verdienen gaat. De tandarts tarieven worden jaarlijks vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit en wij hanteren deze door de overheid vastgestelde tarieven, daarom betaal je nooit teveel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Bergschenhoek-Parkzoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.