Waardering van Dental Clinics Bergschenhoek-Parkzoom - Bergschenhoek op 24 april 2017

2.3

Mijn ervaringen bij deze praktijk zijn zeer slecht. Al meerdere keren had ik het idee dat er behandelingen uitgevoerd werden, die niet nodig waren. Afgelopen keer bij de controle werd er geconstateerd dat ik parodontitis had en een afspraak moest maken voor de behandeling ervan (ongeveer €1000). Thuis heb ik opgezocht wat parodontitis was en raar maar waar...ik had er geen enkele verschijnselen van. Na een second opinion bij een andere tandartspraktijk bleek ik het inderdaad niet te hebben!  Ik heb nu ook het gevoel dat de wortelkanaalbehandeling van een jaar geleden ook niet nodig was, want ook toen had ik nergens last van en het moest wel...Nu is mijn vertrouwen geschaad en ik voel me serieus opgelicht! Ik heb me ingeschreven bij een andere tandarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Bergschenhoek-Parkzoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.