Waardering van Dental Clinics Den Haag - Laan van Meerdervoort - Den Haag op 24 februari 2014

Sinds 5 jaar ben ik bij Dental Clinics voor de controles en gebitsproblemen. Zelf heb ik tandarts Herman Swarts, die kan ik iedereen aanbevelen, hij luistert goed, is geduldig, legt goed uit wat hij gaat doen. Door een slechte ervaring bij een andere tandarts praktijk heb ik angst voor de tandarts. Door de vriendelijk benadering, door de receptionistes, tandarts en tandarts assistentes, is mijn angst voor een groot deel verdwenen. Als je op zoek bent naar een tandarts, ik zou dental clinics zeker aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Den Haag - Laan van Meerdervoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.