Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan

maandag
8:00 - 20:00
dinsdag

Waardering van Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan - Den Haag op 12 juli 2019

Doordat mijn vorige tandarts met pensioen ging heb ik deze tandarts aangeboden gekregen. Ik wilde graag op deze plek blijven en heb mezelf voorgenomen een paar controles aan te gaan en dan voor mezelf beslissen wel of niet doorgaan met deze tandarts. De eerste controle prima. We hebben door onze vorige tandarts al kunnen kennismaken met de nieuwe. Bij de tweede controle raadde de tandarts me aan wat " restauratiewerk " te verrichten. Deze behandeling is twee weken geleden gebeurd. Als het allemaal zo blijft doorgaan ben ik helemaal om. Na drie keer komen wil ik graag bij deze tandarts blijven. Ik voel me gehoord en merk ik dat hij ook de "cosmetische" kant van mijn gebit aanpakt. Ik ging blij weg na de goede behandeling 25-6-2019.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.