Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan

dinsdag
woensdag
donderdag
8:00 - 16:30

Waardering van Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan - Den Haag op 6 oktober 2020

Ik ben nog nooit op tijd geholpen. Ik ben al meerdere keren onheus bejegend door de receptioniste. Ik heb al meerdere malen geklaagd hierover, maar er verandert niks. Ze laten je altijd minimaal 30 min langer wachten en toen ik 1x 10 minuten te laat was en dit probeerde door te bellen en zij niet opnamen (was 7e wachtende) hebben ze me naar huis gestuurd. Helaas voor de tandarts, want dat is een goede tandarts en persoon. Maar ze is wel verantwoordelijk voor haar personeel en hoe zij met mensen omgaan. Ik ga me ook uitschrijven.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan - Den Haag

Bedankt voor uw feedback. We gaan dit uiteraard bespreken in het team. Omdat uw beoordeling anoniem is kunnen we helaas niet achterhalen wat er is voorgevallen. Het komt niet vaak voor dat een patiënt meerdere keren zo lang moet wachten, dus we vermoeden dat u meerdere keren pech heeft gehad dat er een situatie van overmacht is geweest. Onze praktijkmanager zou dit graag met u bespreken als u naar de praktijk belt. In deze Corona tijden kan het zijn dat we patiënten naar huis sturen als zij echt veel te laat komen. Dan adviseren we een nieuwe afspraak te maken, dit om de 1.5 meter te kunnen waarborgen in de wachtkamer. We vinden het vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken doordat er 7 wachtenden aan de telefoon waren. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar de wachttijd kan momenteel wat langer zijn doordat er telefonisch ook veel triage plaatsvindt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.