Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan

dinsdag
woensdag
donderdag
8:00 - 16:30

Waardering van Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan - Den Haag op 16 oktober 2020

Onze afspraken worden continu afgezegd. Alle begrip als dit een paar keer gebeurt, maar altijd? Steeds als we een afspraak hebben, worden we een paar weken van tevoren opgebeld en wordt de afspraak verplaatst. Niet een week, maar maanden verder. In het jaar 2020 had ik een ingeplande behandeling aan gebit moeten hebben, hier hebben we in 2019 afspraken/behandelplan voor opgesteld. Verzekering aangepast. Ook nu wederom twee keer afgebeld. Behandeling in 2020 niet meer mogelijk. Wij zijn nu overgestapt. Onpersoonlijke behandeling. Praktijk houdt geen rekening met de agenda van patiënten en komt afspraken niet na.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan - Den Haag

Het klopt dat er in 2020 veel afspraken afgebeld worden. Dit vindt over het algemeen zijn oorzaak in Corona maatregelen. Helaas kunnen we, door de anonieme klacht, niet nazien in uw dossier wat er precies is voorgevallen, maar we staan er uiteraard voor open om dit persoonlijk met u te bespreken. Noodzakelijke behandelingen eind 2019 kunnen in maart ingepland zijn; deze zijn door de Corona lockdown allemaal geannuleerd. We hebben onze uiterste best gedaan om iedereen weer opnieuw te benaderen. Er zijn nieuwe afspraken ingepland, doch we kunnen de agenda’s, door de Corona maatregelen, niet indelen zoals we gewend zijn en daardoor ontstaat er een langere wachttijd dan gebruikelijk.
Als dan door onvoorziene omstandigheden, quarantaine o.i.d., de agenda weer verzet moet worden dan is dat voor beide partijen zeer onwenselijk. We zullen daarom altijd onze uiterste best doen om patiënten tegemoet te komen, maar helaas is het niet altijd mogelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Den Haag - Thomsonlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.