Waardering van Dental Clinics Eindhoven - Eindhoven op 21 januari 2019

5.3

Dental Clinics Eindhoven is naar mijn mening - en ervaring inderdaad zoals meerdere cliënten al schreven in hoofdzaak geïnteresseerd in financieel gewin. Wanneer je een afspraak hebt, en door drukte in het verkeer enige minuten te laat komt, dan is de kans groot dat je niet meer geholpen wordt, en een tweede afspraak moet maken. De eerste afspraak wordt vervolgens zonder pardon in rekening gebracht. Ben je op tijd, dan is mijn ervaring dat je vaak zeker een kwartier in de wachtruimte moet wachten vooraleer de tandarts zich meldt voor behandeling, dus dat is eenrichtingverkeer. Daarnaast wordt veelvuldig het (halfjaarlijkse) controlebezoek in rekening gebracht, waarbij je terugverwezen wordt om een vervolgafspraak te maken mocht er een gaatje geconstateerd worden. Er wordt dan om onduidelijke reden niet aangeboden om dit aansluitend direct te herstellen, maar er wordt ook niet stil gestaan wat het kost om opnieuw je werkgever vrij te vragen voor het te maken tweede consult. Ook deze afspraak wordt natuurlijk weer in rekening gebracht. Vriendelijk te woord staan door het personeel is hier doorgaans vanzelfsprekend, maar in deze kliniek ook vaak overduidelijk "gemaakte vriendelijkheid" omdat het protocol dit waarschijnlijk voorschrijft. Nee, wat heb ik dan toch een fijne begripvolle, en vakkundige tandarts aan de Chrysantenstraat (mag de naam van de tandarts hier niet noemen) gehad. Maar ja, alles houdt een keer op....

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Eindhoven - Eindhoven

Bedankt voor uw beoordeling, van feedback leren wij graag. Wat jammer dat u deze indruk heeft gekregen. We begrijpen dat het vervelend is als je moet wachten op de tandarts. We streven er altijd naar zo goed mogelijk op tijd te werken. Maar soms komen er onverwachte zaken waar we van te voren geen rekening mee kunnen houden, waardoor we noodgedwongen moeten afwijken van de afgesproken tijd. We begrijpen ook dat het voelt als eenrichtingsverkeer wanneer u zelf een keer te laat bent. Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat iemand te laat is door overmacht en dan rekenen we voor die eerste keer ook niks. We geven u ook graag toelichting op de controle afspraak. Voor zo'n afspraak wordt er een specifieke tijd ingepland in de agenda. Mocht er dan iets gezien worden, lukt het vanwege de ingeplande tijd in de meeste gevallen niet om dit direct te behandelen. Daarom wordt er een vervolgafspraak ingepland. We staan er altijd voor open om dit verder met u te bespreken. Neem gerust contact met ons op indien u hier ook voor open staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.