Dental Clinics Eindhoven

donderdag
vrijdag

Waardering van Dental Clinics Eindhoven - Eindhoven op 22 maart 2019

Mondaandoeningen

Deze plek doet de basics, voor lopende band werk is dit een prima plek. Zodra je een dubbele afspraak wilt maken - vergeet het, past niet in hun systeem. Ik wou een controle en gelijk herstel stukje vulling, dan kan dat niet tegelijkertijd. Als je vervolgens bij je controle een afspraak wilt maken voor dat herstel-stukje dan vervalt de controle en moet je een nieuwe afspraak maken omdat je het vijf minuten over dat stukje vulling hebt gehad. Dan is er nog een ouderwets factuursysteem met accept giro's, automatisch incasso is niet mogelijk. Als je drie keer achter elkaar moet komen (controle, herstel, mondhygienst), krijg je drie verschillende rekeningen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Eindhoven - Eindhoven

Wat jammer dat u deze indruk hebt gekregen. We maken veel combi afspraken, ook met de mondhygiënisten. Wel kan het zo zijn dat als iemand al een tijd niet is geweest, dat er eerst een controle wordt ingepland voordat er iets hersteld wordt. Zo kan de tandarts zien of er verder niets aan de hand is en een inschatting maken hoeveel tijd er nodig is. Graag komen we met u in contact om te bespreken wat er mis is gegaan tijdens uw afspraak. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen? Alvast bedankt voor uw medewerking. Indien uw e-mailadres en 06-nummer bij ons bekend zijn, ontvangt u de factuur digitaal en kunt u deze via iDEAL betalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.