Dental Clinics Heerlen

zondag
Gesloten

Waardering van Dental Clinics Heerlen - Heerlen op 4 augustus 2018

Gebitsaandoeningen

Deze tandarts clinic werd mij aanbevolen. Ik had veel last van mijn rechter kies wat voor mij al neigde naar een wortelkanaal behandeling. Telefonisch contact opgenomen en werd meteen vriendelijk geholpen en kon meteen die dag langskomen voor een afspraak. Toen ik binnen kwam stonden een aantal mensen voor mij waardoor ik mij 10 minuten later dan afspraak melde aan de balie. Ik kreeg te horen dat ik te laat was en dat ik niet meer geholpen kon worden. Toen ik aangaf dat ik veel pijn had werd er overlegd en kon ik toch bij een van de tandartsen terecht maar met de mededeling dat ze alleen even zouden kijken wat het probleem was. Nadat er een foto was gemaakt werd mij uitgelegd wat het probleem was namelijk een wortelkanaal behandeling. Er werd mij meteen gezegd dat gaat jou veel geld kosten wat ik een vreemde uitspraak vond. Verder werd er bijna niets uitgelegd en stond ik binnen 10 minuten weer aan de balie. Mijn vervolgafspraak zou een week later zijn. Deze pijn is bijna niet te verdragen en bij mijn vorige tandarts was dit een spoedgeval waar ik meteen geholpen werd en niet nog een week met deze pijn zou moeten lopen. De medewerker in de balie vond ik ook niet echt vriendelijk. Ik vond alles erg onpersoonlijk en alles bij elkaar opgeteld geen reden om bij deze clinic terug te gaan.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Heerlen - Heerlen

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zien het als een mogelijkheid om wellicht verbeteringen in onze dienstverlening door te voeren. Het is ons streven om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. Inmiddels is er dan ook contact geweest om de klacht te bespreken en naar tevredenheid op te lossen door voor u op kortere termijn een afspraak in te plannen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan bespreken we dat graag met u.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.