Dental Clinics Hoorn

vrijdag
zaterdag
zondag

145 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
24 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik kom al vele jaren bij de praktijk en ben altijd netjes en goed behandeld. Er wordt goed informatie gegeven en de sfeer is heel prettig.

12 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Goede bereikbaarheid en prettige sfeer, verder een goede behandeling gehad.

8 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Technisch heel goed en perfect medische personeel.

9.3
29 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Werd goed behandeld, dame was duidelijk en vertelde elke stap waarmee zij bezig was

25 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Alleen de omgeving vind ik erg wit en steriel, logisch ook voor een medische voorziening. Maar dat is mijn enige ervaring wat verbeterd kan worden. In hoeverre dat mogelijk is, weet ik niet.

9.3
6 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Prima praktijk, fijne medewerkers. Goede zorg

22 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

ik ben zeer tevreden over de behandeling. Er is goed aandacht aan besteed. Ik ben tevreden over het resultaat

15 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Mondhygieniste, Marjolein is prettig in de omgang en belangrijker nog is goed in haar werk. Gebit ziet er weer fris uit en de pijn tijdens de behandeling en er na is minimaal gebleken. Erg blij met...

9.7
15 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Mijn beoogde tandarts had meer tijd nodig om haar patiënt voor mij te behandelen, dus het liep uit. Maar een collega van haar nam het over, omdat zij juist meer tijd had. Prima oplossing!

10 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Dhr Stegeman is al geruime tijd mijn behandelaar. Hij is zeer bekwaam en verstaat zijn vak. Mijn grote angst voor het behandelen van mijn gebit heeft hij een heel stuk gereduceerd.

9.5
10 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het is geheel conform afspraak verlopen. Mijn klacht werd serieus genomen. Oorzaak was even zoeken en daarna werd het gericht verholpen.

9.5
5 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Snelle reactie als ik om een afspraak vraag . Altijd duidelijke uitleg over wat er aan de hand is . Zorgvuldige behandeling

9.2
4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik kom al heel wat jaar bij tandarts Stegeman en voel mij daar goed bij. Ik ga niet met plezier naar een tandarts, heb een probleem gebit en al het nodige aan ellende gehad. Er worden vaak juiste...

9.7