Waardering van Dental Clinics Klazienaveen - Klazienaveen op 21 februari 2014

9.7

Na meer dan 30 jaar, naar volle te vredenheid, te zijn geholpen door Marten Krikken, verscheen er een nieuwe tandarts. Een jongeman uit Spanje, die door Marten werd geintroduceerd. Pas in Nederland, de taal nog niet helemaal onder de knie en juist afgestudeerd. Voor mijn vrouw een probleem, want zij gaat met angst en beven naar de tandarts en Marten wist daar heel goed mee om te gaan. Zij wilde weg, dan maar bij ons in het dorp naar de tandarts! Niet gedaan en de tandarts de kans gegeven om zich te bewijzen. Dat was voor ons de juiste keus. We zijn gebleven en worden op zeer prettige en professionele wijze door hem en zijn assistenten geholpen. De rest was als vertrouwd en goed, zoals we het al meer dan 30 jaar gewend zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Klazienaveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.