Waardering van Dental Clinics Maastricht - Maastricht op 1 augustus 2018

• Gebitsaandoeningen

Ronduit grote klasse: smorgens vroeg bellen en al in de vroege middag afspraak mogelijk, snelle en doeltreffende behandeling door dr. Hester Kuling, geen sinecure want het afbreken/verliezen van 2 voortanden met een representatieve job vraagt om doortastende maatregelen. Vanmiddag kan ik al mijn tijdelijke prothese afhalen. Men was zelfs bereid om een extra avondafspraak in te lassen om de restanten meteen te trekken. Kortom, een grote capaciteit en flexibiliteit, gekoppeld aan hoogwaardig vakmanschap. Dezelfde kwaliteit ontmoette ik vier jaar geleden toen Dr. Beer een andere voortand vanuit een ernstige wortelkanaalbehandeling/ontsteking wist te behouden met geavanceerde technieken. Kortom: est est est!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Maastricht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.