Waardering van Dental Clinics Nieuwegein - Nieuwegein op 11 september 2014

5.3

Door verhuizing en een plotseling opkomende kiespijn (bleek lekkende vulling te zijn) hier terecht gekomen rond de kerstperiode, andere praktijken hadden geen plek maar deze wel. Nog nooit zoveel pijn gehad bij een tandarts, ondanks drie verdovingen. Daarna ook nog een luchtweginfectie gekregen, waarvan ik het vermoeden heb dat dit bij deze afspraak vandaan is gekomen. Maar dit kan ook toeval zijn geweest. Een paar maanden later weer teruggegaan, wederom kiespijn. Een wortelkanaalbehandeling was noodzakelijk, maar de prijs hiervan was belachelijk hoog. Deze behandeling heb ik maar bij mijn oude tandarts laten doen, die de helft goedkoper was en waar ik zonder pijn de behandeling heb ondergaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Nieuwegein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.