Waardering van Dental Clinics Nieuwegein - Nieuwegein op 14 juli 2017

4.0

Na de overname van Ivory & Ivory door Dental Clinics is de communicatie en persoonlijke aandacht erg slecht geworden.Zo had ik bijv twee afspraken op een dag voor een cerec kroon. Toen ik aankwam bleek dat behandelaar twee er niet was, zonder dat bij iemand duidelijk was waarom. Hierdoor konden beide behandelingen niet doorgaan, wat een paar vrije uren heeft gekost. Ook werd een afspraak bij de mondhygiënist kort van te voren afgezegd per brief terwijl ik dezelfde dag en de dagen ervoor herinneringsmail kreeg waar de afspraak wel in stond. Daarnaast spreken tandartsen elkaar tegen over hoe er behandeld zou moeten worden, wordt er slecht geluisterd en is er geen overdracht van behandelplannen. Na al deze zaken heb ik drie maal verzocht om hier eens over te spreken met de persoon die leiding heeft over dit filiaal. Helaas is na herhaaldelijke toezegging tot op heden dit nooit gebeurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Nieuwegein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.