Waardering van Dental Clinics Ridderkerk - Ridderkerk op 20 september 2017

Noodzakelijke vervanging van een hoektand bleek gecompliceerd vanwege scheefgroei van de onderkaak ten opzichte van de bovenkaak. Een ingreep om te komen tot herstel was niet eenvoudig. Serieus meedenkend hoe daarbij de kosten voor mij zo laag mogelijk gehouden konden worden, werd een behandelplan voor de nodige aanpassingen en correcties opgesteld door tandarts mevrouw Van der Helm. Een aanvang werd gemaakt en het renovatieproject is nu zo goed als afgerond. Ik kan zeggen dat het resultaat mijn verwachting heeft overtroffen. Maar niet alleen de topprestatie van de tandarts, ook de klantvriendelijkheid en de vakkundigheid van de assistentes en van het hele team is voor mij een dikke tien waard. De zorgvuldigheid waarmee de ingrepen bij deze tandartsenpraktijk gepaard gaan in een prettige atmosfeer met alleen maar hartelijke mensen om je heen, hebben het tandartsbezoek voor mij gemaakt tot een gezellig uitje. Een verrassende ervaring, die ik graag via deze site met u wil delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Ridderkerk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.