Dental Clinics Rotterdam-Ommoord

Tandartsenpraktijk

uit 102 waarderingen

Waardering van Dental Clinics Rotterdam-Ommoord - Rotterdam op 17 mei 2022 Geverifieerd

Toen ik vroeg of ik mijn verstandskies linksonder niet moest verwijderen .. Werd er door de tandarts verteld dat het geen verstandskies was .. maar bij de kaakchirurg zeiden ze wel dat het een verstandskies was en dat hij er wel uit moet. Dat vind ik best wel een grote fout van de tandarts. De kaakchirurg schrok er ook wel van dat ik die informatie had gekregen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Rotterdam-Ommoord - Rotterdam

Bedankt voor uw beoordeling. Graag bespreken wij deze ervaring persoonlijk met u. Kunt u contact met ons opnemen en vragen naar onze praktijkmanager? Dan kan zij dit ook bespreken met uw tandarts. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Rotterdam-Ommoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.