Waardering van Dental Clinics Rotterdam Zuiderterras - Rotterdam op 16 september 2011

Het Zuiderterras Ik zit hier op de goede plek,het is even doorbijten, dat ligt aan mijn verleden, maar ik zit op de goede plek. En het is niet de praktische vier minuten fietsafstand. Het begint bij de meiden aan de balie, de oprechte vriendelijkheid, en bij het tweede bezoek nog herkenning als slagroom erbovenop. Maar het taartje begint pas echt te vormen door een trotse collega (uit studie Groningen) ,waar in de korte illy espresso tijd die we hadden, met schouders naar achteren en borst naar voren wordt gesproken over de praktijk waar hij werkt, Dan smullen we verder van de full option tandsteenweghalende, en soigne verdovende assistente die op zo'n wervende manier poetsles geeft dat mijn nageslacht daar flink van zal profiteren en zo hopelijk het Zuiderterras heel weinig werk zal geven. En dit alles wordt door de meester in de oven afgebakken en geserveerd met een crispy, clean duidelijk plan voor de toekomst, en een toefje therapie om het verleden in balans te brengen. Mijn dank is groot, ook namens mijn tanden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Rotterdam Zuiderterras? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.