Waardering van Dental Clinics Schoonhoven - Schoonhoven op 30 november 2012

9.3

Ik vind dat mijn behandelend arts Houtmans mij super uitstekend heeft behandeld en geadviseerd. Ik betreur dat hij kenbaar heeft gemaakt te vertrekken. Ik ben blij dat hij mij voor zijn vertrek 1 januari nog volledig behandeld. Tijdens de behandelingen is het team Arts assistente een duo dat ontspanning creeërd. Ik zou bijna willen vragen kan hij niet blijven? Ik ben gelet op zijn behandeling zelfs bereid om hem te volgen. Mijn man, verschrikkelijk bang van de tandarts, die ook door deze tandarts is behandeld komt zelfs bij hem vandaan zeer rustig thuis. Hij zal ook eventueel overwegen hem te volgen. Maar uw organisatie zal hem waarschijnlijk ook gaan missen of misschien kunt u hem behouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Schoonhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.