Dental Clinics Tilburg Amazone

Tandartsenpraktijk

uit 117 waarderingen

121 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettige en persoonlijke benadering, keurig nakomen van afspraken, professionele behandeling met goede adviezen

9.5
23 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik word helemaal goed behandeld en ik ben tevreden. Soms is het moeilijk om een snelle afspraak te maken. De afspraak is vaak na 2 of meer maanden.

7.5
19 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Hele goede ervaring met deze tandartspraktijk. Tandarts Ter Meulen kom ik al langer, maar de controle en mondhygienist afspraken zijn helemaal prima. Ze hebben zelfs nog even tussendoor wat extra...

9.3
17 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Tot nu toe helemaal geen problemen gehad altijd vriendelijk en met alles hebben ze mij goed geholpen

15 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Geen opmerkingen.goed en snel behandeld.

8.3
15 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Uitstekend geholpen; tandarts had alle tijd voor je met een luisterend oor. Uitstekende uitleg wat de behandeling inhield en evt gevolgen

14 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

We werden vriendelijk welkom geheten, De behandeling verliep zeer zorgvuldig .Er werd de tijd genomen voor een goed behandeling, met uitleg en paste zelfs hun rooster een beetje aan voor ons....

5 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Tandarts Van Oosterhout is heel consciëntieus en een zeer competente beroepsbeoefenaar. Hij stelt je op je gemak. De medewerkers zijn vriendelijk. De praktijk is ruim en hygiënisch.

4 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Persoonlijke aandacht, afspraken op tijd, goede service en toelichting.

2 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kom reeds jaren bij Michel van Oosterhout en wordt altijd tot volle tevredenheid behandeld

8.3
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Goede service, vriendelijk, vlot en kundig personeel.

12 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Een fijne tandartspraktijk waar je alle aandacht krijgt die je nodig hebt. Goed geschoold personeel. Je gaat met een glimlach de deur uit.

9.8
11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Persoonlijke aandacht. Zeer prettig geholpen

8.5
11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden omdat alle medewerkers attent zijn, vriendelijk en bekwaam.