Waardering van Dental Factory - Amsterdam op 14 november 2019

• Verstandskiezen trekken

Afgelopen maandag mijn verstandkies laten trekken. Mijn kies werd getrokken door een nieuwe ervaren tandarts, ik zag hem toen voor het eerst. Aangezien ik een grote angst heb voor de tandarts wilde ik mijn huidige tandarts tijdens de behandeling bij me hebben omdat ik in haar vertrouwde. Tandarts Sara veranderde haar agenda en dit vond ik erg sensitief. Zij gaf mij vertrouwen en voelde mij gehoord. Tijdens de behandeling werd ik misselijk door de verdoving en moest ik overgeven. Beide artsen zorgde toen goed voor mij. Nadat ik bij was gekomen trok de andere tandarts mijn kies en deed hij dit heel vlot. Iets jammer is dat hij geen Nederlands weet. Dit belemmert de communicatie, maar goed, de behandeling deed hij wel erg goed, daar gaat het om. De volgende dag werd ik gebeld om te vragen hoe het met mij ging. Ik vond dit erg lief. Niet alleen tijdens de behandeling , maar ook de nazorg is net zo belangrijk als het om patiënt-arts relatie gaat. Een minpunt is dat er betaald parkeren is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Factory? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.