Dental Team Bruijn

Mezenlaan 17 1403 BP Bussum
035-6910942, 035-6913072

13 resultaten voor je selectie:

12 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Met een pijnklacht bij deze praktijk gekomen. Ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Ik ben meteen overgestapt. Goede sfeer, en vriendelijke kundige mensen. Erg blij, niet meer met buikpijn naar de...

18 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Veel wisseling van personeel. Wil graag vaste gezichten en niet steeds zonder overleg een ander. Ook geen mogelijkheid tot inspreken van antwoordapparaat of voicemail. Nogal eenrichtingsverkeer.

4.7
5 september 2018 - Geplaatst door de redactie

Een hele fijne praktijk. Vriendelijk team en bekwaam in hun vak. Voel me prettig en op mijn gemak hier. Super!

5 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer goed geadviseerd over het plaatsen van twee implantaten en meer dan uitstekend geholpen door de heer Bruijn en zijn team. Ook de nazorg was voortreffelijk en professioneel!

16 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik kwam in het weekend met een pijnklacht bij deze praktijk terecht. Vriendelijke sfeer met kundige tandartsen. Zeker een aanrader.

8.3
6 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Bruijn Dental Team is nu al jaren mijn vaste tandarts. En het bevalt uitstekend. "Het is prettig om naar de tandarts te gaan. En dat vind ik steeds weer een bijzondere ervaring nadat ik bij m'n...

8.5
23 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

Net van tandarts gewisseld. Eerste ervaring met Dental Bruin is prima.

8.7
7 januari 2016 - Geplaatst door de redactie

Ik loop al van kinds af aan bij deze tandarts. Ze zijn kundig en weten waar ze mee bezig zijn. Over afspraken verzetten of snel terecht kunnen doen ze eigenlijk nooit moeilijk. De omgang medewerkers...

7.0
24 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

Mijn ervaring met de tandartsen in deze praktijk zijn zeer positief. Zeer prettig in omgang en kon goed mijn verhaal doen. Daarna was de behandeling prima!

9.7
24 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

Ik belde voor een afgebroken kies in het weekend en kon direct geholpen worden. En dit op een zaterdagmiddag. Geweldig.

9.8
23 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden na behandeling; vriendelijke personeel, goede uitleg en kundige arts.

8.8
24 april 2015 - Geplaatst door de redactie

Prima geholpen, relaxte atmosfeer. Een verademing t.o.v. mijn vorige tandarts.

8.5
27 juni 2014 - Geplaatst door de redactie

Eigen belang! Niet klantvriendelijk en willen allen geld verdienen vind ik. Ga hier niet na toe! Niet adviseren!

2.3

Filters