DentalZorg, locatie Zaandam

Gesloten
maandag

Waardering van DentalZorg, locatie Zaandam - Zaandam op 4 mei 2018

Gebitsaandoeningen

Bij Dentalzorg heb ik 2 jaar een beugel gehad. Men kwam er uiteindelijk achter dat de beugel eruit moest omdat het niet lukte om mijn tanden aan de bovenkant verder recht te krijgen. Er was een plotselinge wisseling van tandarts en deze nieuwe tandarts sprak geen goed Nederlands. Deze tandarts stuurde me terug naar mijn tandarts in Amsterdam met het (twijfelachtige) voorstel om met composiet de boventanden meer recht naast elkaar te krijgen. Conclusie: Er is hier niet genoeg vooruitziende kennis op hoe een gebit reageert op een beugel. De dame die hier je beugel controleert is geen orthodontist maar een ortho-preventie-assistente. De behandeling moet nu over bij een echte orthodontist in Amsterdam en dat betekent helaas voor mij opnieuw 2 jaar een beugel en opnieuw de kosten daarvan. (2400,-).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DentalZorg, locatie Zaandam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.