Dentilia centrum voor mondgezondheid

Tandartsenpraktijk

Helfrichstraat 14 A 5801 XM Venray

29 resultaten voor je selectie:

30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg over de behandeling. Vakkundig personeel en erg vriendelijk. Mooie en schone praktijk

9.2
21 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd professionele geholpen. Zoveel de tandartsassistente als de tandarts zelf nemen de tijd om de behandeling goed en zonder hast uit te voeren.

17 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom al mijn hele leven bij tandartspraktijk Billet. Altijd erg geïnteresseerd in hoe het met mij gaat en of ik enige klachten heb gehad in de afgelopen periode. Daarnaast zijn de behandelingen...

9.2
22 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geen opmerkingen voor wat beter zou kunnen gewoon goed zo. Wordt prettig ontvangen fijne sfeer hangt er. Goede uitleg wat ze gaan doen. Vakkundig personeel, leuke en goed team. Gewoon top

28 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom nu al jaren bij tandarts praktijk dentillia en ben zeer tevreden, of je nu een afspraak maakt of met de behandeling zelf, iedereen is erg vriendelijk, correct en kundig. Je merkt ook dat er...

30 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundige tandarts en mondhygiëniste, prettig in de omgang en het maken van afspraken kan zowel online als telefonisch.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dentilia centrum voor mondgezondheid - Venray

Bedankt voor deze top beoordeling.
26 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De tandarts en haar team hielpen me van een jeugdtrauma af. Met rust, goede uitleg en geduld hebben ze gezorgd dat ik nu zonder vrees de stoel in stap. Hier ben ik heel dankbaar voor!

Dit is voor ons heel fijn om te lezen, hier doen we ook altijd ons best voor. Bedankt voor deze beoordeling!
23 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Tandarts praktijk Dentilia is een moderne, goed georganiseerde tandarts praktijk. Mevr Billet is al jaren onze tandarts, en wij zijn zeer tevreden. Ze zorgt ervoor dat alle medewerkers zeer...

Heel fijn om te lezen, we doen hier ons uiterste best voor.
9.3
21 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb erg veel last van tandsteen en het verwijderen doet veel pijn omdat ik gevoelige tanden heb, nu gebruikt ze sensodine rapid en smeert het erop voordat ze begint en de pijn ging weg. Super goed...

Heel fijn om te horen. Bedankt voor uw positieve beoordeling!
9.3
24 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke mensen die aandacht hebben voor de patienten.

We doen ons best, fijn om te lezen dat dit wordt gewaardeerd.
9.8
27 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Kom al jaren in deze praktijk. Mijn gezin en ik zelf gaan met plezier naar de tandarts! Altijd correct, constante kwaliteit, vriendelijk, hygiënisch maar belangrijkste erg kundige en goede...

Wat een compliment! Bedankt voor uw beoordeling!
22 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Gebitsreiniging zonder pijn. Goede uitleg en snelle inplanning als er iets gedaan moet worden.

Bedankt voor uw positieve toelichting.
9.5
14 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraken zijn altijd erg fijn, en dat voor een tandarts! Ik ga altijd voor controle en reiniging. Alles wordt uitgelegd, mensen zijn rustig en komen ook zo over. Hele prettige behandelingen.

Wat fijn om te lezen! Hier doen we het voor!
9.7
7 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel fijn hoe zie met mensen om gaan die bang zijn voor de tandarts hier voel ik me op mijn rust niet bang

Heel fijn dit te lezen, hier doen we altijd ons best voor.
7 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed ervaren mensen rustig en duidelijk.Betere medewerksters kun je niet in dient hebben.

6 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg vriendelijk en deskundig personeel. Geven goede uitleg. Afspraken altijd op tijd. Uitstekende behandeling en nazorg.

22 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg goed behandeld, en ze beschikken over een grote brok ervaring, klantvriendelijkheid, en tijd. Zeker als de tandarts niet je grootste hobby is weten ze je erg goed gerust te stellen!

8.7
22 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Uitermate vriendelijk en kundig personeel. Je voelt je patiënt en geen nummer. Belangstellend, vriendelijk en respect voor je als patiënt en mens.Top!

8.7
14 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Het ziet er allemaal verzorgd uit.Er word ook voldoende informatie gegevenals er wat is of leggen uit hoe je het beste de tanden kunt verzorgen.

4 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk medewerkers die oprechte aandacht hebben voor de patient. Afspraken worden goed nagekomen. Goede uitleg bij vragen. Super tevreden.

9.8

Filters