Waardering van DentiQ Tandartsen Eemnes - Eemnes op 30 november 2020

4.0
  • Gebitsaandoeningen

Tijdens het repareren van een afgebroken kies, schiet tijdens het inbrengen een klem of iets dergelijks zeer pijnlijk tegen een kies aan. Na de behandeling heb ik direct bij het kauwen hevige zenuwpijn, terwijl ik daarvoor nergens last van had. Ik ga de volgende dag terug waarbij de behandelde kies verder wordt afgeslepen, hoewel deze niet te hoog voelde. Mijn vraag of een kies als gevolg van de klap gebroken kon zijn, wordt ontkent. "Ik kan nog een tijdje last houden van een gevoelige kies." Ik wacht een maand in de hoop dat het over gaat, maar het wordt alleen maar erger. Ik ga terug en een andere tandarts van de praktijk stelt vast dat de kies ervoor vermoedelijk gebarsten is en aan het afsterven is. Een wortelkanaalbehandeling is de enige oplossing. De praktijk is nooit bereid geweest mijn kant van het verhaal te onderzoeken. Ze blijven bij hun eigen verhaal herhalen ook al geeft dat geen sluitende verklaring. De behandeling is uiteindelijk uitgevoerd door een andere praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DentiQ Tandartsen Eemnes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.