Dental Clinics Leek

woensdag
donderdag
vrijdag

Waardering van Dental Clinics Leek - Leek op 27 september 2017

Ik heb de afgelopen jaren het personeel van Dentolive en in het bijzonder tandarts Astrid Stijger ervaren als zeer betrokken mensen. Ze komen hun afspraken na. Soms is het zo dat een spoedgeval iets langer de tijd vraagt dan vooraf gepland en dat ik iets later aan de beurt ben. Dat is niet erg want als Ik een keer een spoedgeval ben ik meteen volledig geholpen kan worden. De behandeling is altijd naar wens, tandarts Stijger legt op een rustige begripvolle manier uit wat ze gaat doen. Daarnaast ervaar ik deze tandarts als een zeer kundig persoon die met de nieuwste technieken mijn gebit onderhoudt. De praktijk is licht en open ingedeeld. Ik vind dat prettig, het geeft een ruimtelijk gevoel. Kortom, deze tandarts en haar personeel zijn kundige begripvolle mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Leek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.