Dental Clinics Leek

dinsdag
woensdag

Waardering van Dental Clinics Leek - Leek op 29 maart 2018

Mondaandoeningen

Rommelige praktijkvoering met veel wisselingen in mondhygienisten, geen vaste tandarts, veel extra verrichtingen. Slecht nazorg. Veelvuldig afzeggen afspraken.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Leek - Leek

Wij betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zien het als een mogelijkheid om wellicht verbeteringen in onze dienstverlening door te voeren. Aan de hand van uw gegevens kunnen wij u helaas niet direct terugvinden in ons systeem en willen u daarom vragen contact met ons op te nemen om samen tot een passende oplossing te komen.
Wij zijn bereikbaar via leek@dentalclinics.nl. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een mail te sturen met meer informatie en je contactgegevens + de naam waaronder je bij ons staat ingeschreven als patiënt? Alvast hartelijk bedankt voor je medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Leek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.