Emma Tandartsen

maandag
dinsdag
woensdag

147 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
8 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn zeer tevreden Zeer zeker over Dennis Worden echt super behandeld

12 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

ze zijn altijd heel vriendelijk en maar 1 min punt heb ik het zou mooi zijn als er wat muziek te horen viel gr

9.3
14 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Omdat ik moest over naar andere tandarts wegens pensioen vorige naar emmatandarts. Helaas niet aan te bevelen. Bij vorige halfjaarlijkse controle over algemeen geen problemen. Gebitsreiniging en...

5.7
11 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn hele leven tandarts Gerards gehad. Iemand met veel inleefvermogen en goede zorg voor mijn gebid. Nu is hij met pensioen en krijg in een vervangende tandarts. Die verteld mij die kiezen daar werk...

1.0
26 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Professioneel personeel. Super vriendelijk ven goede behandeling.

9.6
4 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben altijd bang geweest omdat ik stik problemen heb door het water in de mond. Hier zorgen ze ervoor dat ik niet meer bang ben ze luisteren goed naar wat je verteld en houden rekening met je...

3 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Er hoeft niks te veranderen. Is prima zo

9.7
6 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne tandarts en assistentes met aandacht voor de patiënt. Ik loop elke keer met een vertrouwd en schoon verzorgd gebit naar buiten. In een woord top!

30 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Super behandeld door het personeel.

22 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Super tandarts en personeel. Zeer duidelijke uitleg, goede behandeling , vriendelijk. Ben zeer tevreden. Parkeren daar is wel minder.

9.5
8 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts afspraken bij emma tandartsen.

9.2
3 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden, altijd behulpzaam en topservice ( hoewel ik geen fan van tandartsen ben, kom ik hier graag).

17 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de uitleg en de vriendelijkheid.

9.3
2 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne tandarts praktijk, stellen je heel erg gerust en leggen precies uit wat ze gaan doen.

29 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Al vanaf opening cliënt en altijd zeer tevreden goede tekst en uitleg over de behandeling, en eventuele kosten. Prettige sfeer en vriendelijk personeel. groet.

25 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne behandeling qua uitleg en behandeling zelf. Ook doorgestuurd naar de juiste kaakchirurg; deze krijgt ook dezelfde waardering.

31 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Ben zeer tevreden. Vriendelijk personeel en komen de afspraken na. Word goed uitgelegd wat ze gaan doen

8.7