Emma Tandartsen

zaterdag
zondag

142 resultaten voor je selectie:

4 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben altijd bang geweest omdat ik stik problemen heb door het water in de mond. Hier zorgen ze ervoor dat ik niet meer bang ben ze luisteren goed naar wat je verteld en houden rekening met je...

3 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er hoeft niks te veranderen. Is prima zo

9.7
6 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne tandarts en assistentes met aandacht voor de patiënt. Ik loop elke keer met een vertrouwd en schoon verzorgd gebit naar buiten. In een woord top!

30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super behandeld door het personeel.

22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super tandarts en personeel. Zeer duidelijke uitleg, goede behandeling , vriendelijk. Ben zeer tevreden. Parkeren daar is wel minder.

9.5
8 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts afspraken bij emma tandartsen.

9.2
3 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden, altijd behulpzaam en topservice ( hoewel ik geen fan van tandartsen ben, kom ik hier graag).

17 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de uitleg en de vriendelijkheid.

9.3
2 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne tandarts praktijk, stellen je heel erg gerust en leggen precies uit wat ze gaan doen.

29 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Al vanaf opening cliënt en altijd zeer tevreden goede tekst en uitleg over de behandeling, en eventuele kosten. Prettige sfeer en vriendelijk personeel. groet.

25 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne behandeling qua uitleg en behandeling zelf. Ook doorgestuurd naar de juiste kaakchirurg; deze krijgt ook dezelfde waardering.

31 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden. Vriendelijk personeel en komen de afspraken na. Word goed uitgelegd wat ze gaan doen

8.7
5 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede tandarts. Alleen afspraak is nooit op tijd

7.5
20 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al jaren niet meer naar de tandarts geweest. De medewerkers hier gaan heel rustig en zorgvuldig met je om. Word tussendoor ook voldoende uitleg gegeven.

29 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben blij dat ik ben over gestapt naar emma tandartsen , hier word ik goed behandeld en mijn gebit goed na gekeken door de assistente voordat de tandarts de controle komt doen. En bij alles wat...

23 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Naar de tandarts gaan blijft voor mij spannend. Sinds kort ben patiënt bij Emma Tandartsen. Een fantastisch team waarbij iedereen rekening houd met jouw situatie. Iedereen werkt rustig en neemt de...