Waardering van EndoRotterdam - Rotterdam op 23 februari 2018

1.3
  • Gebitsaandoeningen

Ik ben door mijn tandarts doorverwezen naar deze kliniek voor een zenuwbehandeling aan mijn kies. De eerste (intake) afspraak verliep redelijk, maar zonder enige informatie over de aankomende behandelingen. Zelfs na de geconstateerde urgentie werd de eerste behandeling gepland na twee weken. De behandeling was verre van deskundig. Allereerst werd de verdoving voor de kies niet juist ingebracht, waardoor de behandeling enorm veel pijn deed. Bij het aangeven van de pijn werd er gewoon door gewerkt. Tijdens de behandeling werd er geen informatie gegeven en werd ik niet op mijn gemak gesteld. Na deze eerste behandeling werd een vervolgplan opgesteld en ik mocht na 1.5 maand pas terugkomen (belachelijk voor iemand met zo veel pijn). De volgende dag heb ik gebeld om aan te geven niet tevreden te zijn met de behandeling en de lange wachttijd. Ze wilde mij niet te woord staan en wilde onderling wat overleggen. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden, maar dat is nooit gebeurd. Ik ben zelf op zoek gegaan naar een andere kliniek, waar ik de volgende dag terecht kon en super vriendelijk behandeld werd. Tot mijn verbazing kreeg ik in de nieuwe kliniek te horen dat mijn kies niet meer te redden is, dit heeft EndoRotterdam dus niet kunnen/willen constateren. Om een lang verhaal kort te maken: een uiterst onplezierige ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor EndoRotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.