Waardering van Friends4Dents - Rosmalen op 5 september 2011

In een gesprek met TPR bleek direct dat de kennis en de aandacht veel verder gaat dan bij een gemiddelde praktijk. Nadat onze oudste 2 kinderen en ik zelf een beugel elders hadden ontvangen, was de boog van onze tanden identiek, terwijl wij hele verschillende gezichten hebben. Terwijl de klanten van TPR de ronding van de tanden hadden die bij het gezicht paste, ook waren de rondingen mooi breed. Prachtig om te zien. De enorme kennis en aandacht voor ieders persoonlijke mond was voor ons de reden om over te stappen naar TPR. Onze jongste zoon heeft bij TPR zijn beugel gekregen . Een geweldig resultaat, prachtig. precies passend bij zijn gezicht. Onze kinderen 14-17 en 18 jaar hebben een volledig gaaf gebit, mede door de fantastische begeleiding van TPR. Als we naar TPR rijden komen we langs heel veel tandartsen, maar voor ons is de afstand geen probleem. De fantastische praktijk, gedreven en kundig personeel met aandacht voor iedereen, maken ieder bezoek bijzonder. Over mijn gebit krijg ik vaak complimenten en ook dan kan ik alleen maar reclame maken voor TPR. Wij hebben al heel veel vrienden deze praktijk aanbevolen. mede dankzij de geweldige behandelingen gaan wij lachend naar de tandarts. Ook daarna kunnen wij blijven lachen want van mooie tanden krijg je een goede uitstraling en zelfvertrouwen. Wij zijn enorm blij dat we voor deze praktijk gekozen hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Friends4Dents? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.