Waardering van G.J. Haayen en A.M. Habets, Tandartsen - Zoetermeer op 11 september 2014

• Gebitsaandoeningen

Ik ben zeer tevreden met mijn tandarts. Je ziet niet meer dat mijn voortand een kroon is, eindelijk geen zwarte rand aan de boven kant. De behandeling kon gedaan worden zonder gips bijten. Ik vond dit echt ideaal omdat ik heel erg tegen het gips bijten op kan zien. Door de scanner is de behandeling helemaal niet meer vervelend en de film van mijn gebit die ik gelijk erna kon zien was eigenlijk erg gaaf. Heel secuur en met veel zorg ben ik behandeld en de pijn is helemaal weg. Ik kan weer zonder zorgen lachen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor G.J. Haayen en A.M. Habets, Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.