Gaatjesmakers

Tandartsenpraktijk

Ammunitiehaven 133 C 2511 XH Den Haag

Waardering van Gaatjesmakers - Den Haag op 16 mei 2018

Gebitsaandoeningen

Heel prettige voor- en nazorg maar de manier waarop ons zoontje van 3 jaar onder narcose werd gebracht was vreselijk.  Twee onbekende heren ontvingen ons in de behandelkamer en drukten zonder waarschuwing het kapje over de neus en mond van ons zoontje. Die raakte uiteraard helemaal in paniek. Dit terwijl ik hem goed had voorbereid en nog rustig aan het uitleggen was wat er ging gebeuren. Volgens de heren is dit een standaard procedure bij kinderen onder de 4 jaar, omdat het gedrag toch niet te corrigeren valt onder die leeftijd. Gevolg was dat ons zoontje in totale paniek de narcose inging en daarna thuis 2.5 uur heeft liggen hyperventileren. Ik vond het uiterst onprofessioneel en allesbehalve kindvriendelijk. Dit terwijl de voor- en nazorg zeer goed was. Heel jammer dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaatjesmakers? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.